Το μήνυμα του Ολυμπιακού για τη ρεβάνς με την Αταλάντα (ΦΩΤΟ) 18/02/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ολυμπιακός ηττήθηκε με 2-1 από την Αταλάντα στο Μπέργκαμο και θα διεκδικήσει πλέον την πρόκρισή του στη φάση των «16» του Europa League στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» την ερχόμενη Πέμπτη. Οι «ερυθρόλευκοι» με ανάρτησή τους στο Instagram έστειλαν το δικό τους μήνυμα για το δεύτερο παιχνίδι και υποσχέθηκαν ότι θα δώσουν τα πάντα μπροστά στους οπαδούς τους. “Συνεχίζουμε ενωμένοι! Θα δώσουμε τα πάντα για την πρόκριση στον επαναληπτικό στο Γ. Καραϊσκάκης” αναφέρει η ανάρτηση του Ολυμπιακού. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ