«Καρφιά» Βαλβέρδε για την πρώην διοίκηση της Μπαρτσελόνα 28/01/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ερνέστο Βαλβέρδε δεν ξέχασε τον τρόπο με τον οποίο αποχώρησε από το “Καμπ Νου” και άφησε αιχμές κατά της πρώην διοίκησης της Μπαρτσελόνα. Ο Ισπανός τεχνικός δήλωσε πως είχε κατακτήσει δυο σερί πρωταθλήματα και πως αυτό δεν ήταν αρκετό για ορισμένους στην καταλανική ομάδα. Χαρακτηριστικά, ο πρώην τεχνικός του Ολυμπιακού δήλωσε: “Όσο ήμουν εγώ στην ομάδα είχαμε κατακτήσει δύο συνεχόμενα πρωταθλήματα. Αλλά για πολλούς αυτό δεν ήταν αρκετό. Ήθελαν περισσότερα. Επίσης, τελευταία φορά με εμένα στον πάγκο της η Μπαρτσελόνα όχι απλά είχε περάσει από τους ομίλους στην επόμενη φάση του Champions League, αλλά, ήταν πρώτη με διαφορά και έχοντας να δώσει ακόμη ένα ματς”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ