Αδιανόητο: Βανδάλισαν ξανά το μνημείο των οπαδών του ΠΑΟΚ στα Τέμπη (ΦΩΤΟ) 03/01/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google «Επίθεση» δέχθηκε ξανά το μνημείο στα Τέμπη, για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ που είχαν χάσει τη ζωή τους το 1999. Αυτή τη φορά, οι άγνωστοι έβαψαν με μπογιά το όνομα του ΠΑΟΚ πάνω στο μαρμάρινο μνημείο, ώστε να μην φαίνεται. Δείτε τη χαρακτηριστική φωτογραφία: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ