Με δύο απουσίες ο ΠΑΟΚ Β’ κόντρα στην Καβάλα λόγω κορονοϊού 28/12/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο έλεγχος και τα τεστ στα οποία υποβλήθηκαν οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ Β’ μετά την επιστροφή τους στις προπονήσεις από τη διακοπή των Χριστουγέννων έδειξε πως δύο ποδοσφαιριστές της ομάδας είναι θετικοί στον κορονοϊό. Παράλληλα θετικό στον ιό βρέθηκε και ένα μέλος του επιτελείου της ομάδας. Η «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ άμεσα πήρε όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αποφυγή διασποράς του κορονοϊού. Οι συγκεκριμένοι ποδοσφαιριστές απομονώθηκαν και όπως είναι φυσικό δεν συμμετέχουν στην αποστολή για την αυριανή αναμέτρηση εναντίον της Καβάλας στο γήπεδο του Μακεδονικού. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ