Κρούσμα κορονοϊού στην Μπαρτσελόνα! 27/12/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Οι παίκτες της Μπαρτσελόνα επέστρεψαν σήμερα από την εξαήμερη άδειά τους και υποβλήθηκαν στις καθιερωμένες εξετάσεις για τον κορονοϊό. Σ’ αυτές αποδείχθηκε ότι ο Κλεμάν Λανγκλέ έχει προσβληθεί από τον ιό! Ο Γάλλος κεντρικός αμυντικός μπήκε ήδη σε καραντίνα και έτσι θα λείψει από το επόμενο παιχνίδι των «μπλαουγκράνα», απέναντι στην Μαγιόρκα, στις 2 Ιανουαρίου. Παράλληλα, οι άνθρωποι της Μπαρτσελόνα κάθονται σε… αναμμένα κάρβουνα, περιμένοντας τα αποτελέσματα των διαγνωστικών ελέγχων και στους υπόλοιπους παίκτες, για να δουν σε ποιους μπορούν να υπολογίζουν… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ