Ανυπόμονος για δουλειά ο Μπότο – Το μήνυμα για ΠΑΟΚ (ΦΩΤΟ) 25/12/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο νέος αθλητικός διευθυντής του ΠΑΟΚ, Ζοσέ Μπότο, ευχαρίστησε τους Ουκρανούς λίγο πριν αναλάβει κι επίσημα τους Θεσσαλονικείς! Η ανάρτησή του: «Ευχαριστώ Σαχτάρ, ευχαριστώ Ουκρανία! Ήταν 3.5 υπέροχες σεζόν. Εύχομαι τα καλύτερα για την Σαχτάρ και την Ουκρανία. Θα είστε για πάντα στη καρδιά μου. Ήρθε η ώρα για νέες προκλήσεις». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ