Μετάβαση στο περιεχόμενο

Η Μπελενένσες κατέβηκε με εννιά παίκτες λόγω κορονοϊού!

Απίστευτο και όμως αληθινό! Η Μπελενένσες κατέβηκε και αγωνίζεται με 9 παίκτες στην αναμέτρηση κόντρα στην Μπενφίκα και όχι με 11. Ο λόγος δεν είναι άλλος από τον κορονοϊό, καθώς 17 μέλη της ομάδας βγήκαν θετικοί τα τελευταία 24ωρα και έτσι δεν μπόρεσε να κατεβάσει ενδεκάδα, ενώ μάλιστα, δύο από τους εννιά παίκτες που αγωνίζονται για την Μπελενένσες κόντρα στην Μπενφίκα είναι τερματοφύλακες. 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ