Μετάβαση στο περιεχόμενο

Σκέψεις για διακοπή στην Ολλανδία λόγω κορονοϊού

Σκέψεις για διακοπή όλων των επαγγελματικών πρωταθλημάτων για τις επόμενες τρεις εβδομάδες σκέφτεται η διοργανώτρια αρχή του ολλανδικού ποδοσφαίρου, λόγω της έξαρσης κρουσμάτων κορονοϊού.

Σύμφωνα με τις αποφάσεις της κυβέρνησης, από αύριο μέχρι και τις 4 Δεκεμβρίου απαγορεύονται οι θεατές τόσο σε επαγγελματικά και ερασιτεχνικά αθλήματα, όπως επίσης σε κλειστούς και ανοιχτούς χώρους.

Κατόπιν αυτής της απόφασης, η αναμέτρηση της Ολλανδίας κόντρα στη Νορβηγία που είναι προγραμματισμένη στο «Ντε Κούιπ» θα διεξαχθεί χωρίς οπαδούς, παρά το γεγονός ότι έχουν διατεθεί 44.000 εισιτήρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σκέψεις για διακοπή στην Ολλανδία λόγω κορονοϊού

Σκέψεις για διακοπή όλων των επαγγελματικών πρωταθλημάτων για τις επόμενες τρεις εβδομάδες σκέφτεται η διοργανώτρια αρχή του ολλανδικού ποδοσφαίρου, λόγω της έξαρσης κρουσμάτων κορονοϊού.

Σύμφωνα με τις αποφάσεις της κυβέρνησης, από αύριο μέχρι και τις 4 Δεκεμβρίου απαγορεύονται οι θεατές τόσο σε επαγγελματικά και ερασιτεχνικά αθλήματα, όπως επίσης σε κλειστούς και ανοιχτούς χώρους.

Κατόπιν αυτής της απόφασης, η αναμέτρηση της Ολλανδίας κόντρα στη Νορβηγία που είναι προγραμματισμένη στο «Ντε Κούιπ» θα διεξαχθεί χωρίς οπαδούς, παρά το γεγονός ότι έχουν διατεθεί 44.000 εισιτήρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ