ΒΙΝΤΕΟ – Στον δρόμο για το Πεκίνο: Η Φλόγα παραδόθηκε στους διοργανωτές των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων 19/10/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Πραγματοποιήθηκε στο Παναθηναϊκό Στάδιο η Τελετή Παράδοσης της Ολυμπιακής Φλόγας στην Οργανωτική Επιτροπή των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων «Πεκίνο 2022». Η Λαμπαδηδρομία θα είναι μικρότερη απ’ ό, τι στο πρόσφατο παρελθόν. Η Φλόγα των Χειμερινών Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων θα μεταφερθεί σε χρόνο ρεκόρ στην Αθήνα, πριν «πετάξει» στην κινεζική πρωτεύουσα. Όπως και η Τελετή Αφής, έτσι και η σημερινή Τελετή πραγματοποιήθηκε χωρίς την παρουσία κόσμου, λόγω περιορισμών για την πανδημία. Τη Φλόγα παρέδωσε ο πρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Σπύρος Καπράλος, στον αντιπρόεδρο της Κινεζικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Γιού Ζάικινγκ. Οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες θα διεξαχθούν από τις 4 έως τις 20 Φεβρουαρίου 2022. Τη Δευτέρα από τα χέρια του χρυσού Ολυμπιονίκη του Τόκιο στην κωπηλασία, Στέφανου Ντούσκου, άναψε ο βωμός στην Ακρόπολη, με το σύμβολο του Ολυμπισμού να στέλνει τα διαχρονικά μηνύματά του. Την Ολυμπιακή Φλόγα για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες «Πεκίνο 2022» παρέδωσε στον Στέφανο Ντούσκο η πρωταθλήτρια της ιστιοπλοΐας, Αριάδνη Σπανάκη. Νωρίτερα, είχε πραγματοποιηθεί με επιτυχία η Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας στην Αρχαία Ολυμπία. Τρεις ακτιβιστές έκαναν διαμαρτυρία για τις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Κίνα, αλλά αστυνομικοί τους ακινητοποίησαν και τους συνέλαβαν. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ