Έτοιμος για… μπάλα ο Πελέ! 16/10/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Πελέ τον περασμένο μήνα πέρασε μία περιπέτεια με την υγεία του και χειρουργήθηκε για την αφαίρεση ενός όγκου από το παχύ έντερο. Ωστόσο, πλέον έχει πάρει εξιτήριο από την 1η του Οκτώβρη και αναρρώνει σπίτι του, ακολουθώντας θεραπευτική αγωγή. «Δόξα τω Θεώ, είμαι καλά. Είμαι καλύτερα και έτοιμος να παίξω την Κυριακή! Και για να σοβαρευτώ, ευχαριστώ για όλα, ευχαριστώ όλους που μου έδωσαν δύναμη. Θεού θέλοντος, θα είμαι μαζί σας πολύ σύντομα», δηλώνει ο 81χρονος θρύλος του ποδοσφαίρου. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ