ΠΑΕ Παναθηναϊκός: «Το είχαν για παιχνιδάκι το πρώτο τους ντέρμπι…» (ΦΩΤΟ) 05/10/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Το εγκώμιο των Ρούμπεν Πέρεθ και Αλμπέρτο Μπρινιόλι έπλεξε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός με ανάρτησή της στο instagram. «Το πρώτο τους ελληνικό ντέρμπι ήταν σαν παιχνιδάκι γι’ αυτούς», σχολίασαν οι πράσινοι, με αφορμή το ματς με τον Ολυμπιακό στο Καραϊσκάκη. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ