ΒΙΝΤΕΟ – Ντέταρι μετά το Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός: «Γαύρος είμαι» 04/10/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Το χθεσινό ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκού (0-0) παρακολούθησε από κοντά ο Λάγιος Ντέταρι, ο Ούγγρος θρύλος που στο παρελθόν φόρεσε την ερυθρόλευκη φανέλα. Ο Μαγυάρος ανέφερε μπροστά στην κάμερα «γαύρος είμαι» και πρόσθεσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος, γιατί όλος ο κόσμος με αγαπάει και λίγο στενοχωρημένος, γιατί η ομάδα δεν κέρδισε. Είχαμε την ευκαιρία να κερδίσουμε το παιχνίδι, η ομάδα δεν έβαλε γκολ κι έμεινε το 0-0. Νομίζω πως ήταν σωστό αποτέλεσμα. Η ατμόσφαιρα ήταν πολύ ωραία. Ο Ολυμπιακός πέρυσι πήρε πρωτάθλημα και με τον κόσμο δεν είναι καλύτερος μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε όλο τον κόσμο». Δείτε εδώ και εδώ όσα είπε. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ