Handball Premier: Συμφωνία της ΑΕΚ με το ΟΑΚΑ για τρία ακόμη χρόνια 21/09/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Σε συμφωνία με τη διοίκηση του ΟΑΚΑ για τη χρήση του κλειστού «Γ. Κασιμάτης» για τρία επιπλέον χρόνια ήρθε η ομάδα χάντμπολ της ΑΕΚ. Αυτή η εξέλιξη, πάντως, δεν αναιρεί τις προσπάθειες του Σταμάτη Παπασταμάτη, ώστε να αποκτήσει η Ένωση το δικό της ιδιόκτητο κλειστό. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ