Παπέ Σισέ: «Πρέπει να παίζουμε σαν πρωταθλητές γιατί όλοι μας περιμένουν» 19/09/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Παπέ Αμπού Σισέ μίλησε και για το γκολ του, αλλά και για το γεγονός πως ο Ολυμπιακός νίκησε στη Λαμία: Ο αμυντικός του Ολυμπιακού μίλησε στη COSMOTE TV: Για το δεύτερο φετινό γκολ του και τον Ελ Αραμπί: Είναι η δουλειά του Ελ Αραμπί να βάζει τα πιο πολλά γκολ. Και εγώ προσπαθώ και είμαι χαρούμενος που έβαλα ξανά γκολ. Για το ματς με τη Λαμία: Καταφέραμε να πετύχουμε τον στόχο μας που ήταν οι 3 βαθμοί. Πρέπει να παίζουμε ως πρωταθλητές γιατί όλες οι ομάδες μας περιμένουν. Για την ατομική του βελτίωση: Είμαι επαγγελματίας και αγαπάω πολύ τη δουλειά μου και τον σύλλογο (τον Ολυμπιακό). Έχω πάρει πολλή υποστήριξη και από τον κόσμο. Μέχρι στιγμής πάνε καλά τα πράγματα και ελπίζω να συνεχίσω έτσι. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ