Το σχόλιο του Ονιεκουρού για το ντεμπούτο του με τον Ολυμπιακό (ΦΩΤΟ) 20/08/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Το δικό του μήνυμα έστειλε ο Χένρι Ονιεκουρού για το ντεμπούτο του με τη φανέλα του Ολυμπιακό στο 3-0 επί της Σλόβαν Μπρατισλάβας. «Ευλογημένος που έπαιξα τα πρώτα μου λεπτά για τη νέα μου ομάδα. Νικήσαμε και τώρα ανυπομονούμε για το δεύτερο ματς», ανέφερε στο instagram ο Νιγηριανός εξτρέμ των Πειραιωτών. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ