Βατσλίκ: «Θα είμαι έτοιμος για την πρώτη μου εμφάνιση» 14/07/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Τόμας Βατσλίκ μίλησε λίγο πριν το φιλικό παιχνίδι του Ολυμπιακού με τον Άρη στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης». Ο Τσέχος τερματοφύλακας τόνισε μεταξύ άλλων ότι θα είναι έτοιμος ενόψει της πρώτης του εμφάνισης κάτω από τα δοκάρια των «ερυθρόλευκων». Συγκεκριμένα είπε: «Νιώθω καλά είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ. Παρακολούθησα τις εγκαταστάσεις. Θέλω να πάρω όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και να μπω στην ομάδα. Είναι δύσκολο να βλέπεις ματς από τον πάγκο. Πρέπει να κάνω υπομονή και θα είμαι προετοιμασμένος για την πρώτη μου εμφάνιση με τον Ολυμπιακό». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ