Η πρώτη «ερυθρόλευκη» ανάρτηση του Τόμας Βατσλίκ στα ελληνικά! (ΦΩΤΟ) 13/07/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ολυμπιακός έχει πια νέο τερματοφύλακα κι αυτός δεν είναι άλλος από τον Τόμας Βατσλίκ. Ο 32χρονος Τσέχος γκολκίπερ υπέγραψε, φωτογραφήθηκε με τη νέα του ομάδα και ανακοινώθηκε από τους Πειραιώτες. Λίγο μετά την επισημοποίηση της μεταγραφής, ο διεθνής γκολκίπερ έκανε την πρώτη του ανάρτηση στα social media ως παίκτης των «ερυθρόλευκων». Έγραψε στα ελληνικά «γεια» και συνόδευσε τον χαιρετισμό με μια ελληνική σημαία. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ