ΠΑΟΚ: Η καλημέρα του Κυπελλούχου Πάμπλο Γκαρσία με… μάτε! 24/05/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google O ΠΑΟΚ κατέκτησε το 8ο Κύπελλο της ιστορίας του κερδίζοντας με 2-1 το Σάββατο το βράδυ τον Ολυμπιακό. Ο Πάμπλο Γκαρσία το πανηγύρισε έξαλλα μαζί με τους παίκτες του στο ΟΑΚΑ και μαζί με τον κόσμο με την άφιξη της αποστολής στη Θεσσαλονίκη. Ο προπονητής του Δικεφάλου, ξεκίνησε την εβδομάδα του με το αγαπημένο του μάτε, κάνοντας και μια σχετική ανάρτηση στο Instagram. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ