Χάντμπολ Γυναικών: Οι κλήσεις της Εθνικής για τα προκριματικά του Euro 2022 21/05/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στις 26 Μαΐου αρχίζει στη Θεσσαλονίκη η προετοιμασία της εθνικής ομάδας χάντμπολ των γυναικών ενόψει των προκριματικών του Euro 2022. Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα θα δώσει τους πρώτους του αγώνες στη Βέροια το διάστημα 4-6 Ιουνίου. Ο ομοσπονδιακός τεχνικός Παναγιώτης Μεσσήνης κάλεσε τις εξής αθλήτριες στην προετοιμασία: Τσάκαλου (Ποντράφκα-Κροατία), Ζυγούρα (Γκραν Κανάρια-Ισπανία), Μ. Κεπεσίδου (Σταρτ Ελμπλαγκ-Πολωνία), Παναγιωτίδου, Μεντεσίδου, Γκάτζιου, Τσικνάκη, Σεβδίλη, Χατζηπαρασίδου (ΠΑΟΚ), Στουγιαννίδου, Αργυροπούλου, Ν. Κεπεσίδου, Μακρή, Μανιά, Ζηνωνίδου (ΟΦΝ Ιωνίας), Κωστοπούλου, Ζενέλι, Βασιλειάδου (Βέροια 2017), Ανδρίτσου, Μάστακα (Αναγέννηση Άρτας), Χριστοπούλου (ΓΑΣ Καματερού), Κουτσιμάνη (ΑΕΠ Πανόραμα). Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ