«Οικογένεια» πριν τον τελικό ο ΠΑΟΚ (ΦΩΤΟ) 18/05/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο ΠΑΟΚ στρέφεται στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος με τον Ολυμπιακό (22/5, 21:00) και ο Αντρέ Βιεϊρίνια πήρε πρωτοβουλία να παραθέσει γεύμα σε ολόκληρο το ποδοσφαιρικό τμήμα λίγα 24ωρα πριν τη μεγάλη «μάχη» του ΟΑΚΑ. Αφού προπονήθηκαν στη Νέα Μεσημβρία, οι παίκτες και το τεχνικό επιτελείο του Δικεφάλου του Βορρά συγκεντρώθηκαν σε εστιατόριο της Θεσσαλονίκης για ένα γεύμα αποφόρτισης και συσπείρωσης. Μάλιστα, η ασπρόμαυρη ΠΑΕ δημοσίευσε φωτογραφία από τη συγκέντρωση με την χαρακτηριστική λεζάντα «η ώρα της οικογένειας». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ