Οριστικό: Νυστέρι για Μπα 07/05/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Δεν θα αγωνιστεί ξανά με τη φανέλα του Ολυμπιακού τη φετινή σεζόν ο Ουσεϊνού Μπα. Υπήρχαν κάποιες σκέψεις μήπως ο Σενεγαλέζος στόπερ των Πειραιωτών πήγαινε συντηρητικά για να αγωνιστεί στον τελικό του Κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ (22/5), με σκοπό να κάνει στη συνέχεια το χειρουργείο, αλλά όπως αναφέρουν οι τελευταίες πληροφορίες, πλέον είναι ειλημμένη απόφαση να γίνει άμεσα η επέμβαση στη μέση, ώστε να απαλλαγεί από το πρόβλημα τραυματισμού που τον ταλαιπωρεί. Ο 25χρονος άσος, συνεπώς, θα χάσει το υπόλοιπο της τρέχουσας περιόδου, ενώ μετά το χειρουργείο θα υπάρχει ασφαλέστερη εκτίμηση για το πόσο καιρό θα μείνει εκτός δράσης. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ