Λόιντ: «Πρέπει να δώσω τα εύσημα στους συμπαίκτες μου και τον προπονητή» 19/03/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μπορεί ο Τζόρνταν Λόιντ να έκανε ένα μεγάλο παιχνίδι απέναντι στον Παναθηναϊκό, ωστόσο μετά το τέλος του αγώνα έκανε ιδιαίτερη αναφορά στους συμπαίκτες του και τον προπονητή του. Αναλυτικά όσα είπε ο Αμερικανός γκαρντ: «Δεν ήμουν εγώ, ήταν οι συμπαίκτες μου. Με είχαν στα σωστά σημεία, ο προπονητής με εμπιστεύτηκε και πρέπει να δώσω τα εύσημα και στους δύο, στους προπονητές και στους συμπαίκτες μου, οπότε είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ