Στο ΣΕΦ ο Μπερτομέου (ΦΩΤΟ) 12/03/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Τζόρντι Μπερτομέου βρέθηκε χθες στο ΟΑΚΑ και είδε την άνετη νίκη του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ επί της Μακάμπι Τελ Αβίβ και συναντήθηκε με τον Δημήτρη Διαμαντίδη. Ο ισχυρός άνδρας της Euroleague παρέμεινε στην Ελλάδα και βρίσκεται στο ΣΕΦ για να παρακολουθήσει το παιχνίδι του Ολυμπιακού με τη Ζενίτ. Οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος υποδέχτηκαν τον Μπερτομέου και κάθονται μαζί στις θέσεις των επισήμων. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ