«Πάρτι» ΠΑΣ στα αποδυτήρια της Λεωφόρου – Το σύνθημα που δονούσε την ατμόσφαιρα 03/03/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google O ΠΑΣ Γιάννινα πανηγύρισε απόψε (3/3) την πρόκρισή του στα ημιτελικά του Κυπέλλου μετά το 2-1 επί του Παναθηναϊκού και στα αποδυτήρια της Λεωφόρου στήθηκε ένα μικρό πάρτι. Το σύνθημα «Γιαννενάρα φέρε μας το Κύπελλο» δονούσε την ατμόσφαιρα, ενώ φυσικά υπήρξαν και οι σχετικές… αναμνηστικές φωτογραφίες. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ