Το μήνυμα της Άρσεναλ για την κλήρωση με τον Ολυμπιακό (ΦΩΤΟ) 26/02/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Άρσεναλ απέκλεισε την Μπενφίκα στο «Γ. Καραϊσκάκης», αλλά θα επιστρέψει σε αυτό σε λιγότερο από δύο εβδομάδες μετά την κλήρωση που την έφερε αντιμέτωπη με τον Ολυμπιακό. «Τα λέμε ξανά σύντομα, Αθήνα», έγραψαν οι «κανονιέρηδες» στο Twitter. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ