Το μήνυμα του Γ. Σαββίδη μετά τη νίκη του μπασκετικού ΠΑΟΚ κόντρα στον Ηρακλή (ΦΩΤΟ) 10/02/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Γιώργος Σαββίδης δεν άφησε ασχολίαστη την εκτός έδρας επικράτηση (61-63) και πρόκριση του μπασκετικού ΠΑΟΚ στο Κύπελλο Ελλάδας, κόντρα στον Ηρακλή. Πιο συγκεκριμένα, μετά το «διπλό» της ομάδας του Άρη Λυκογιάννη στο Ιβανόφειο, ο Γιώργος Σαββίδης κοινοποίησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram το μήνυμα: «Ναι ρε». Δείτε τη φωτογραφία: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ