ΒΙΝΤΕΟ: Ο Πάντεφ «εκτέλεσε» τη Νάπολι 06/02/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο «γερόλυκος» Γκόραν Πάντεφ σκόραρε για πρώτη φορά από τον περασμένο Σεπτέμβριο και μάλιστα δύο φορές, προκαλώντας ανεπανόρθωτη «ζημιά» στη Νάπολι που υπέστη νέο κάζο στην έδρα της Τζένοα, όπου ηττήθηκε με 2-1. Συγκεκριμένα σκόραρε στο 11′ και το 26′, βάζοντας τις βάσεις για τη νίκη της ομάδας του. Οι παίκτες του Τζενάρο Γκατούζο έχασαν πολλές ευκαιρίες, αλλά το μόνο που κατάφεραν ήταν να μειώσουν στο 79′ με τον Πολιτάνο. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ