Έτσι πανηγύρισε ο Νέντοβιτς το «διπλό» του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ (ΦΩΤΟ) 05/02/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Απλός, λιτός και… περιεκτικός ο Νεμάνια Νέντοβιτς με το πέρας του αγώνα. Ο Σέρβος γκαρντ, που δεν αγωνίστηκε στο ντέρμπι λόγω τραυματισμού, πανηγύρισε τη νίκη της ομάδας του και το έδειξε. Μέσα από το λογαριασμό του στα social media ο Σέρβος πόσταρε το τριφύλλι, αμέσως μετά το τέλος του αγώνα, σε μια κίνηση που είπε τα… πάντα! Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ