Με πένθος στη φανέλα οι «ερυθρόλευκοι» στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ 05/02/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η 8η Φεβρουαρίου είναι μία «μαύρη» μέρα και στον Ολυμπιακό δεν την ξεχνούν ποτέ. Στο αποψινό ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ οι Πειραιώτες θα τιμήσουν τα θύματα της τραγωδίας της Θύρας 7 αγωνιζόμενοι με πένθος στη φανέλα τους. Η Euroleague έδωσε τη σχετική άδεια και έτσι η κόκκινη εμφάνιση των παικτών θα έχει το πένθος στη μία τιράντα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ