Παρελθόν από τη Χίμκι οι Μονρό και Γερέμπκο 23/01/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ήταν αναμενόμενο, έγινε κι επίσημο. Η Χίμκι ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας της με τους Μονρό και Γερέμπκο που έτσι κι αλλιώς δεν υπολογίζονταν εδώ και καιρό. Πλέον, οι δύο παίκτες είναι ελεύθεροι να αναζητήσουν τον επόμενο σταθμό της καριέρας τους. Ο Μονρό μέτρησε 10,3 πόντους και 6 ριμπάουντ κατά μέσο όρο σε 9 ματς στη EuroLeague, ενώ ο Γερέμπκο είχε 11,5 πόντους και 5,5 ριμπάουντ ανά ματς σε 15 συμμετοχές στη διοργάνωση. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ