Τα νέα τεστ κορονοϊού στη Ζαλγκίρις και ο αγώνας με τον Ολυμπιακό 21/01/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Το επιβεβαιωμένο κρούσμα κορονοϊού (Μάρεκ Μπλάζεβικ) ήταν και το μοναδικό στις τάξεις της Ζαλγκίρις, καθώς ο δεύτερος γύρος των τεστ στα οποία υποβλήθηκαν παίκτες και προπονητές της ομάδας του Κάουνας είχε μόνο αρνητικά αποτελέσματα. Αυτό σημαίνει πως ο αυριανός εντός έδρας αγώνας με τον Ολυμπιακό (22/1 στις 20:00) θα διεξαχθεί κανονικά, καθώς δεν συντρέχει λόγος αναβολής και ορισμός του σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ