Σπουδαίο επίτευγμα για Σάσα στο ΟΦΗ-Άρης: Έτρεξε περισσότερα χιλιόμετρα απ’ όσους έπαιξαν στο Λίβερπουλ-Τότεναμ! 20/12/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η εμφάνιση του Λούκας Σάσα κόντρα στον ΟΦΗ απέδειξε γιατί ο Άκης Μάντζιος επέμεινε να επιλέξει τον Βραζιλιάνο μέσο και κόντρα στον ΠΑΟΚ, αλλά και κόντρα στους Κρητικούς, μόλις εκείνος επέστρεψε από τον τραυματισμό του. Όπως έδειξαν οι μετρήσεις από το σύστημα GPS της ΠΑΕ Άρης, μετά τη λήξη της αναμέτρησης στο «Θεόδωρος Βαρδινογιάννης» ο Σάσα είχε διανύσει συνολικά 12 χιλιόμετρα, νούμερο εντυπωσιακό για τα δεδομένα των ελληνικών ομάδων και δη του πρωταθλήματος της Super League 1. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο ντέρμπι της προηγούμενης αγωνιστικής της Premier League, μεταξύ Λίβερπουλ και Τότεναμ, ο παίκτης που έτρεξε τα περισσότερα χιλιόμετρα (Φιρμίνο) κατέγραψε συνολικά 11,73! Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ