Απαρηγόρητος ο Μάρτιν: «Ήταν λάθος μου η πάσα στον Σλούκα» 18/12/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Χασάν Μάρτιν αναφέρθηκε για το λάθος που έγινε στην παράταση του αγώνα με την Ρεάλ και πήρε την ευθύνη ενώ στάθηκε με γλαφυρό τρόπο στον Έντι Ταβάρες. Ο Αμερικανός σέντερ μιλώντας στη Nova, είπε χαρακτηριστικά: «Είναι σαν να παίζεις ένα… βουνό με τον Ταβάρες. Όλοι οι σέντερ σχεδόν είναι ψηλότεροι από εμένα. Προσπαθώ να χρησιμοποιώ τα πλεονεκτήματά μου για να τους… κερδίζω! Ήταν λάθος μου η πάσα στον Σλούκα στο τέλος. Δεν έπρεπε να κάνω τέτοια πάσα εκείνη την στιγμή. Ήταν μια κακή μου στιγμή». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ