ΒΙΝΤΕΟ: Το «αντίο» του Ποκουσέφσκι στον Ολυμπιακό 23/11/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Αλεξέι Ποκουσέφσκι πριν αναχωρήσει για την Αμερική για να φορέσει την φανέλα των Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ, πέρασε από το ΣΕΦ και χαιρέτησε τους ανθρώπους του Ολυμπιακού, ενώ δεν παρέλειψε να τους ευχαριστήσει. Δείτε εδώ τι συνέβη: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ