Μουρίνιο για την συντριπτική κατοχή της Σίτι: «Ας πάρει την μπάλα σπίτι, εγώ πήρα τρεις βαθμούς» 23/11/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με φοβερό τρόπο απάντησε ο Μουρίνιο στις υπόνοιες για τον τρόπο που νίκησε η Τότεναμ τη Μάντσεστερ Σίτι. Μετά την επικράτηση της ομάδας του επί των «πολιτών» με 2-0 σε ένα ματς που είχε τρεις τελικές, ο Πορτογάλος δέχθηκε ερώτηση για το γεγονός ότι ο αντίπαλος είχε κατοχή της μπάλας που ξεπέρασε το 80%. Και χωρίς να προβληματιστεί καθόλου απ’ αυτό, απάντησε χαρακτηριστικά: «Μπορούν να πάρουν την μπάλα σπίτι τους. Εγώ πήρα τρεις πόντους»… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ