Ολυμπιακός: Χωρίς νέο κρούσμα, ξεκινάνε ατομική προπόνηση 19/11/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μετά από μέρες είχαν ευχάριστα νέα στον Ολυμπιακό αφού τα αποτελέσματα των σημερινών εξετάσεων ήταν όλα αρνητικά. Αυτό δίνει δικαίωμα στους υγιείς παίκτες να ξεκινήσουν προπόνηση ατομικού χαρακτήρα. Η ενημέρωση του Ολυμπιακού αναφέρει: «Αρνητικά ήταν όλα τα τεστ για COVID-19 που υποβλήθηκαν σήμερα (19/11) τα μέλη του Ολυμπιακού. Τα επιβεβαιωμένα κρούσματα παραμένουν σε καραντίνα και ακολουθούν τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Από αύριο (20/11) οι παίκτες θα προπονούνται ατομικά». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ