Μίτσιτς: «Η πρώτη μου νίκη στο ΟΑΚΑ, νιώθω τρομερά» 13/11/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Βασίλιε Μίτσιτς εμφανίστηκε χαρούμενος μετά τη νίκη της Εφές στο ΟΑΚΑ και στάθηκε στον χαρακτήρα που έδειξε η ομάδα του στο παρκέ. «Νιώθω τρομερά. Είναι η πρώτη μου νίκη εδώ, αυτό είναι το βασικό, ότι κερδίσαμε. Δείξαμε χαρακτήρα, παίξαμε με απουσίες και νομίζω ότι αξίζαμε τη νίκη», σημείωσε μετά το τέλος του αγώνα στο ΟΑΚΑ ο Σέρβος γκαρντ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ