ΒΙΝΤΕΟ: Έφτασε στο γήπεδο ο Ολυμπιακός και πέρασε από θερμομέτρηση 05/11/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τα… καλά της φόρεσε έπειτα από περίπου έναν μήνα η «Sibur Arena», καθώς η Ζενίτ αντιμετωπίζει σε λίγη ώρα τον Ολυμπιακό στο πρώτο παιχνίδι για την Euroleague μετά από εκείνο κόντρα στην Μπαρτσελόνα. Η αποστολή των «ερυθρόλευκων» έφτασε στο γήπεδο της Αγίας Πετρούπολης, όπου άνθρωπος του κλειστού μέτρησε τη θερμοκρασία των μελών της. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ