Αρνητικά όλα τα τεστ κορονοϊού στον Ολυμπιακό ενόψει Ζενίτ 03/11/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ολυμπιακός αναχωρεί αύριο για την Αγία Πετρούπολη, όπου την Πέμπτη (5/11, 19:00) αντιμετωπίζει τη Ζενίτ για την 7η αγωνιστική της EuroLeague. Κι όπως δεν υπάρχουν προβλήματα τραυματισμών, έτσι δεν υπάρχει και ο… πονοκέφαλος του κορονοϊού. Όπως ενημέρωσε η πειραϊκή ΚΑΕ, τα μέλη της ομάδας έκαναν τα τεστ και όλα τα δείγματα ήταν αρνητικά. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ