Ντέιβις: «Σκληρή μάχη, σημαντικό ότι κερδίσαμε» 15/10/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Μπράντον Ντέιβις σχολίασε τη νίκη επί του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ και στάθηκε στη μάχη που έδωσαν οι παίκτες της Μπαρτσελόνα. «Ήταν μία σκληρή μάχη. Δεν παίξαμε καλά στο πρώτο ημίχρονο, αλλά παλέψαμε και νικήσαμε για τους τραυματίες μας. Πρέπει να παλεύουμε πάντα. Μείναμε ενωμένοι και πιστοί στο πλάνο. Το σημαντικό είναι ότι κερδίσαμε», ανέφερε ο σέντερ της Μπαρτσελόνα μετά το τέλος της αναμέτρησης. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ