Καλάθης: «Δύσκολο το ματς με τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ» 14/10/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ θα βρει απέναντι του αύριο για πρώτη φορά ο Νικ Καλάθης που μίλησε για το παιχνίδι στην εφημερίδα «Mundo Deportivo». Ο Έλληνας γκαρντ τόνισε ότι οι «πράσινοι» θα είναι πιο φρέσκοι, αφού δεν έδωσαν το ματς κόντρα στη Βιλερμπάν, ενώ εξέφρασε την άποψη ότι το παιχνίδι με την πρώην ομάδα του θα είναι αρκετά δύσκολο. «Παίζουν καλό μπάσκετ. Δεν έπαιξαν χθες, οπότε θα είναι φρέσκοι και έτοιμοι να παίξουν. Θα είναι δύσκολο για εμάς», ανέφερε ο Καλάθης. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ