Χωρίς Σβεντ και Μονρό η Χίμκι κόντρα στον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ 02/10/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με δύο σημαντικές απουσίες θα παραταχθεί σε λίγη ώρα (20.00) η Χίμκι κόντρα στον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ. Πιο συγκεκριμένα, ο Ρίμας Κουρτινάιτις δεν μπορεί να υπολογίζει στις υπηρεσίες των Αλεξέι Σβεντ και Γκρεγκ Μονρό! Να τονιστεί πως ο σούπερ σταρ της ρωσικής ομάδας δεν έχει ξεπεράσει ακόμη το πρόβλημα τραυματισμού του και γι’ αυτό δεν έχει αγωνιστεί ακόμη σε κάποιο ματς. Από την άλλη, ο Αμερικανός σέντερ τραυματίστηκε στην πρόσφατη αναμέτρηση της Χίμκι απέναντι στην Ενισέι, για τη VTB League. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ