ΑΕΚ – Ολυμπιακός: Έτσι θα είναι οι πάγκοι των δύο ομάδων στο Πανθεσσαλικό (ΦΩΤΟ) 12/09/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Οι πάγκοι στο Πανθεσσαλικό, ενόψει του τελικού Κυπέλλου ανάμεσα σε ΑΕΚ – Ολυμπιακό, θυμίζουν Μετρό, λόγω κορονοϊού. Υπάρχουν δηλαδή σφραγισμένες θέσεις, ώστε να διατηρούνται αποστάσεις ανάμεσα στους αναπληρωματικούς και στα υπόλοιπα στελέχη των ομάδων που θα καθίσουν εκεί. Επειδή, λόγω των σφραγισμένων θέσεων τα καθίσματα δεν θα είναι αρκετά για όλους, έχουν τοποθετηθεί καρέκλες, πάλι σε απόσταση η μία από την άλλη, στο κουλουάρ. Δείτε φωτογραφίες: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ