Εξετάσεις και τεστ για τον κορονοϊό στον μπασκετικό Ολυμπιακό (ΦΩΤΟ) 10/08/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Σήμερα επιτελείο του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών βρέθηκε στο ΣΕΦ και υπέβαλλε σε σειρά ιατρικών εξετάσεων τους παίκτες, το προπονητικό επιτελείο, αλλά και το σταφ του Ολυμπιακού. Εκτός από τις καθιερωμένες εξετάσεις, όλοι υποβλήθηκαν και σε τεστ για τον Covid-19. Αύριο οι «ερυθρόλευκοι» παίκτες θα περάσουν από εργομετρικά τεστ και θα συνεχίσουν τις ατομικές προπονήσεις μέχρι τις 17 Αυγούστου, οπότε και έχει προγραμματιστεί η πρώτη επίσημη προπόνηση της ομάδας. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ