Αντετοκούνμπο για το δωμάτιο του στο Ορλάντο: «Το σπίτι μου στην Ελλάδα ήταν πιο μικρό» 12/07/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ρωτήθηκε για το δωμάτιό του στη «φούσκα» του Ορλάντο, όπου έχει καταλύσει μαζί με τους Μιλγουόκι Μπακς και άλλες 21 ομάδες και η απάντησή του ήταν αποστομωτική. Αφού γύρισε τον χρόνο πολύ πίσω και πιο συγκεκριμένα, όταν έμενε μαζί με τους γονείς και τα αδέρφια του στα Σεπόλια, είπε: «Το διαμέρισμά μου στην Ελλάδα, πριν έρθω στο ΝΒΑ, ήταν πιο μικρό από αυτό το δωμάτιο». Και κάποιοι άλλοι δεν σταματούν να κάνουν παράπονα για τις συνθήκες που επικρατούν στη Disney World. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ