Η απογοήτευση των παικτών του Άρη για τον αποκλεισμό (ΦΩΤΟ) 24/06/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google «Αγκαλιά» με το όνειρο της πρόκρισης στον τελικό βρέθηκαν απόψε στον Άρη, όμως στο τέλος οι «κίτρινοι» ήπιαν από το… πικρό ποτήρι του αποκλεισμού. Το φινάλε του δεύτερου ημιτελικού με την ΑΕΚ βρήκε τους «κίτρινους» να ξεσπούν σε λυγμούς, καθώς βρέθηκαν πάρα πολύ κοντά, δευτερόλεπτα πριν πάρουν την πρόκριση. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ