Οι Μάνταλος, Σιμόες, Ολιβέιρα αποβλήθηκαν για να παίξουν στον τελικό! 24/06/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google O αρχηγός της ΑΕΚ, Πέτρος Μάνταλος τελικά θα δώσει το παρών σε πέμπτο σερί τελικό Κυπέλλου! Τραβώντας τη φανέλα του Μπρούνο Γκάμα στο 120′ του ημιτελικού με τον Άρη τιμωρήθηκε με δεύτερη κίτρινη κάρτα, αποβλήθηκε και δεν θα παίξει την Κυριακή εναντίον του Ολυμπιακού στα πλέι οφ. O Μάνταλος είχε τιμωρηθεί με κίτρινη κάρτα στο τέταρτο λεπτό της παράτασης που ήταν η τρίτη στο κύπελλο και τον “απέκλειε” από τον τελικό. Στις καθυστερήσεις της παράτασης αποβλήθηκαν με δεύτερη κίτρινη κάρτα και οι Σιμόες (για “επεισόδιο” με τον Σάσα), Ολιβέιρα (προβολή σε εκτέλεση φάουλ του αντιπάλου), οι οποίοι επίσης θα απουσιάσουν από το επόμενο ματς (πλέι οφ), εναντίον του Ολυμπιακού. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ