Τι θα συμβεί εάν βρεθεί παίκτης του ΝΒΑ θετικός στον κορονοϊό 08/06/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η πρόθεση του ΝΒΑ είναι να ολοκληρωθεί η σεζόν στο παρκέ. Προς αυτή την κατεύθυνση, λοιπόν η λίγκα θα κάνει restart στη Φλόριντα και συγκεκριμένα στις εγκαταστάσεις της «Disney’s ESPN Wide World of Sports», στα τέλη Ιουλίου. Όπως αναφέρει ο δημοσιογράφος Shams Charania, όταν ένας παίκτης αποχωρήσει από τη Φλόριντα, θα μπει σε καραντίνα για τουλάχιστον 10 μέρες και θα υποβληθεί σε τουλάχιστον δυο τεστ για τον κορονοϊό πριν επιστρέψει στους αγώνες. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ