ΑΕΚ: «Καλημέρα και καλή Πρωτομαγιά από το σπίτι μας» (ΦΩΤΟ) 01/05/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με μια φωτογραφία της «Αγιά Σοφιάς» από ψηλά, η ΠΑΕ ΑΕΚ ευχήθηκε καλό μήνα και χαρούμενη Πρωτομαγιά ενώ έστειλε και το μήνυμά της για τη σταδιακή επάνοδο στην κανονικότητα. Η ανάρτηση: «Καλημέρα, καλό μήνα και χαρούμενη Πρωτομαγιά από το σπίτι μας, στη Νέα Φιλαδέλφεια! Ολοι μαζί με ασφάλεια για το επόμενο βήμα και τη σταδιακή επάνοδο στην κανονικότητα!» Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ