Η ΑΕΚ κατέθεσε έφεση για την τιμωρία της για το ματς κυπέλλου με τον Άρη 21/04/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η ΠΑΕ ΑΕΚ άσκησε έφεση για τις ποινές που της επιβλήθηκαν για τον ημιτελικό του κυπέλλου με τον Άρη. Οι «κιτρινόμαυροι» τιμωρήθηκαν πριν από λίγες μέρες με δύο αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών και πρόστιμο 68 χιλιάδων ευρώ. Επιπλέον, ο ισχυρός άνδρας της, Δημήτρης Μελισσανίδης τιμωρήθηκε με ποινή απαγόρευσης εισόδου στα γήπεδα για οκτώ μήνες και ο σύλλογος έχει κληθεί να πληρώσει 20.000 ευρώ. Η ΑΕΚ αισιοδοξεί ότι θα μειωθούν οι ποινές μέσω της Δευτεροβάθμιας Επιτροπής της ΕΠΟ και υποστηρίζει ότι δεν στηρίζονται ούτε στο φύλλο αγώνα των διαιτητών, ούτε και στις εκθέσεις του παρατηρητή και της Αστυνομίας. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ